Als Brand Manager ligt jouw focus op het laten groeien van het merk No Fairytales in binnen- en buitenland. Je weet de juiste merkbeleving neer te zetten, ontwikkelt per land een op maat gemaakte strategie en bedenkt creatieve communicatie- en activatieplannen. Het is belangrijk dat jij strategisch en analytisch kan denken om de marketingactiviteiten continue te optimaliseren op basis van trends en ontwikkelingen. In deze rol bouw jij proactief mee aan de razendsnelle ontwikkeling van No Fairytales en voel je je breed betrokken bij de organisatie. Jij brengt creativiteit en een hands-on mentaliteit met je mee. Ervaring met het creëren van campagnes en alle communicatiemiddelen is een pré.

Jij hebt projectmanagement skills en vindt het leuk om ook internationaal de juiste samenwerkingspartners te vinden. Jij bent flexibel en zelfstandig, en springt met plezier bij waar nodig. Om samen doelen te behalen zal dit soms ook in een heel ander vakgebied zijn, maar daar krijg jij juist energie van. Binnen deze rol zal je rapporteren aan Nicolette de Weerd, Marketing Manager.

Verantwoordelijkheden

  • Jij ontwikkelt per land een tailormade marketingstrategie en de bijbehorende creatieve communicatie- en activatieplannen;
  • Jij haalt het maximale uit het budget en de kansen die zich voordoen;
  • Met sterke campagnes en spot-on activaties zorg je voor de juiste inspiratie op het schap én bij de consument;
  • Voor deze gevarieerde functie bij een innovatieve scale-up is het belangrijk dat je behalve creatief ook strategisch en analytisch kunt denken om de marketingactiviteiten continue te optimaliseren op basis van trends en insights.

Jouw ervaring

  • Afgeronde opleiding HBO/WO;
  • 3-5 jaar ervaring in marketing, internationale ervaring is een pré.

Solliciteren!?
Heb je interesse in de functie Brand Manager? Stuur dan een e-mail met jouw motivatie en CV naar contact@nofairytales.nl. Sollicitaties zonder motivatiebrief worden niet in behandeling genomen.