Wat ga je doen?
Als International Brand & Communication Manager ontwikkel en bewaak je de merkbeleving van No Fairytales in Nederland en over de grens. Jij ontwikkelt per land een tailor made marketingstrategie en de bijbehorende creatieve communicatie- en activatieplannen.
Daarbij haal jij het maximale uit het budget en de kansen die zich voordoen. Met campagnes en activaties zorg je voor de juiste inspiratie op het schap én bij de consument. Voor deze gevarieerde functie bij een innovatieve scale-up is het belangrijk dat je behalve creatief ook strategisch en analytisch kunt denken om de marketingactiviteiten continue te optimaliseren op basis van trends en insights.

No Fairytales zoekt een ervaren en hands-on Brand & Communication Manager met een brede marketingachtergrond, die proactief meebouwt aan de razendsnelle ontwikkeling van deze ambitieuze scale-up. Jij hebt aantoonbare ervaring met het creëren van campagnes en alle communicatiemiddelen (ATL/BTL/Digital) en je hebt natuurlijk affiniteit met food. Een netwerk bij media- en reclamebureaus is een plus. Jij vindt het leuk om ook internationaal de juiste samenwerkingspartners te vinden en voelt je breed betrokken bij de organisatie. Projectmanagement skills en gevoel voor sales zijn onmisbaar in deze rol, net als flexibiliteit en zelfstandigheid. Het compacte team ondersteunt elkaar waar nodig, dus jij springt met plezier bij in een heel ander vakgebied. Daar word je blij van. Geloof jij niet in sprookjes, maar wel in gezond en bewuster eten? Dan is dit echt iets voor jou.

Wat biedt de organisatie jou?
Een brede, internationale marketingfunctie bij een innovatieve en inspirerende food scale-up, die de nationale en internationale markt aan het veroveren is. Een on trend productportfolio waarmee je shoppers volop kunt inspireren om gezonder te eten en meer groente te consumeren. Een prominente plek in een jong en extravert klein maar groeiend team, die samen pionieren om het merk en het portfolio uit te bouwen.

Jouw ervaring

  • 7 – 9 jaar ervaring als Brand Manager (of vergelijkbaar) in de FMCG, internationaal ervaring is een pré
  • Ervaring met het ontwikkelen van campagnes en alle communicatiemiddelen in zowel retail en eventueel in OOH.
  • Ervaring met het analyseren en evalueren van merk en communicatiedata
  • Ondernemend, zelfstarter, proactief, gedreven
  • Communicatief en sociaal sterk, stevige persoonlijkheid
  • Uitstekende projectmanagement skills, goed in plannen en organiseren
  • Flexibel, energiek, humor

Over No Fairytales
No Fairytales is een scale-up waar alles draait om inspiratie en een stapje gezonder eten via smakelijke gemaksproducten. Groenten spelen een hoofdrol in de tortilla’s, wraps-to-go, hamburgerbollen en verwenbollen van dit bedrijf dat drie jaar geleden is opgericht door Bernadette Kooijman. De producten liggen in bijna alle retailers in Nederland, maar kent daar nog mooie groeikansen. Daarnaast is No Fairytales ook actief in Denemarken, België en Oostenrijk. Ook in out-of-home/foodservice zijn nog volop kansen. Het kantoor van No Fairtytales zit toepasselijk in een broedplaats met start-ups in Amsterdam Noord (vlak bij het pontje). Vandaaruit werkt het groeiende team aan het inspireren van consumenten in retail en OoH.

Solliciteren!? Heb je interesse in de functie van International Brand & Communication Manager? Wil jij snel je eigen koers kunnen bepalen? Wil jij verantwoordelijkheid? Wil jij jouw ideeën meteen kunnen uitproberen? Stuur dan een e-mail met jouw motivatie en CV naar contact@nofairytales.nl.