Wat ga je doen?
Als Key Account Manager ligt jouw focus op de groei van het innovatieve productportfolio van No Fairytales bij een aantal nationale en internationale retail accounts. Door het salesspel handig te spelen en creatief en slim te onderhandelen weet jij interessante jaardeals te sluiten. Jij bent communicatief ijzersterk en weet overtuigend en daadkrachtig voor groei te zorgen. We zoeken voor deze rol een creatieve en ervaren Account Manager met liefst ook Trade/ Shopper Marketing ervaring. Allround meedenken en actief meebouwen aan de razendsnelle ontwikkeling van deze ambitieuze scale-up is wat jij het liefste doet. Jij bent flexibel en hebt een flinke dosis ondernemerschap want dit is een rol waar jij deels zelf de koers kan bepalen. Daarnaast werk jij graag fact-based en kun je plannen goed cijfermatig onderbouwen.

Om samen doelen te behalen ondersteunt het team elkaar waar nodig, en dus kan het best zijn dat jij af en toe bijspringt in een heel ander vakgebied. Dit is dan ook het gene waar jij energie van krijgt! Binnen deze rol rapporteer je aan Derk Egeler, International New Business Manager.

  • Verantwoordelijkheden
    Jij maakt proactief afspraken over inspirerende promoties en shopper activaties;
  • Je geneert new business; alles om het merk op de winkelvloer in the picture te zetten. Welk klantenpakket je krijgt wordt in overleg bepaald;
  • Aanvullend aan deze salestaken ben je bezig met Trade/Shopper Marketing. Daarvoor ga je aan de slag met het ontwikkelen van een categorievisie en shopper marketingplan op basis van de actuele insights, beschikbare data en trends;
  • Je krijgt verantwoordelijkheid over enkele NL en/of buitenlandse accounts (bijv. Denemarken/Zweden). De account verdeling vindt plaats in samenspraak;
  • Jij gaat actief op zoek naar klanten- en interne data die je hierbij kunnen helpen en weet deze vakkundig en scherp te analyseren.

Jouw ervaring

  • Afgeronde opleiding HBO/WO;
  • Commerciële ervaring in een retail omgeving, ervaring in verschillende salesfuncties in de retail of FMCG.